Internet jest nieograniczonym workiem, pełnym informacji, inspiracji i wrażeń. Wiele rzeczy mnie zachwyca, inspiruje i chwyta za serce. Niestety nie mogę każdej z tych rzeczy wykorzystać we własnym życiu, bo ileż mieszkań, ubrań, gadżetów czy skoroszytów z wycinkami musiałabym mieć ;) Postanowiłam więc stworzyć zeszyt, w którym mogę zamieszczać wszystko to, co mnie zachwyca i inspiruję. Dorzucam własne projekty, które być może zachwycą kogoś z Was i ktoś będzie miał ochotę go nabyć. Zapraszam :)


18 kwietnia 2013

Konkurs z okazji 100 000 wyświetleń :)

Serdecznie dziękuję wszystkim, którzy przyczynili się do osiągnięcia tej wielgachnej liczby wyświetleń :) Z tej okazji mały, wiosenny konkurs :)

Zasady:  

Wystarczy dodać komentarz pod tym postem, w którym w kilku zdaniach opiszecie swój gust w kwestii ubrań, dodatków, wnętrz, a nawet stylu życia oraz polubić fanpage Na Maszynie na FB.

Termin trwania konkursu:
Konkurs zaczyna się w ten chwili i trwa 7 dni, czyli do 24.04.2013 (włącznie). Po tym terminie, z pomocą Michała wybierzemy najfajniejszy (według nas) komentarz :)

Nagrody
Do wygrania własnoręcznie szyta torba, której zdjęcia zamieszczam poniżej. Wartość nagrody 45zł. Odbiór osobisty we Wrocławiu, lub przesyłka (koszt pokrywam ja).

Gorąco zapraszam! :)

Konkurs, Własnoręcznie szyte torby na zamówienie, Na Maszynie, wiosenny, do wygrania,
fot. Michał Trybus

Konkurs, Własnoręcznie szyte torby na zamówienie, Na Maszynie, wiosenny, do wygrania,
fot. Michał Trybus


9 komentarzy:

  1. Witam serdecznie ,bardzo chętnie wezmę udział w konkursie.Jaki jest mój styl??ciężkie pytanie,bo jako mama 4-letniej bardzo ruchliwej córci,na co dzień raczej staram się ubierać wygodnie,ale i ze smakiem,ale czasem jestem elegancka i w szpilkach,uwielbiam szale, szaliki i wisiorki na szyję .Mój dom i jego dekoracje ciągle się zmieniają,ale nie kuchnia-to jest moje najważniejsze miejsce w domu,tam spędzam najwięcej czasu,bo uwielbiam gotować,bardzo bym się ucieszyła jak byście wybrali właśnie mnie,a torba by mi długo służyła-pozdrawiam cieplutko-Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję zdobycia głównej nagrody :) Proszę o przesłanie adresu wysyłki na priv :)

      Usuń
  2. Ja też mogę wziąć udział w konkursie?;) Jeśli chodzi o mój gust w kwestii ubioru to staram się ubierać skromnie lecz kolorowo ;) w chwili obecnej mam fazę na groszkową zieleń oraz fuksję ;p w kwestii dodatków to nie szaleję zbytnio - wybieram albo drobne zawieszki, bransoletki które dodają wyrazu ubrankom, którym w danej chwili mam na sobie;p hmm.. co do wystroju wnętrz to niestety (albo stety) nie mam decydującego głosu;p ale reszta domowników ( patrz: rodzice;d) tak jak ja stawia prostotę i funkcjonalność na pierwszym miejscu. Co do mojego stylu życia to zyskałam miano Kłapouchego z Kubusia Puchatka ;p a ja przecież jestem optymistycznie nastawiona do świata ;p ;d

    Pozdrawiam serdecznie
    Asia Ochman

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję zdobycia nagrody pocieszenia :) Proszę o kontakt na priv w sprawie wyboru materiałów na woreczek oraz podania adresu wysyłki :) Więcej info tutaj: http://pieknoinspiracji.blogspot.com/2013/04/rozwiazanie-konkursu-z-okazji-100-000.html

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam :)

    Jeśli chodzi o mój styl to najważniejsze dla mnie jest by ubrać się wygodnie z czasami małym dodatkiem w postaci łańcuszka z wisiorkiem, bądź skromnego naszyjnika. Włosy najczęściej spinam spinką żeby mi do oczu nie leciały choć zdarza mi się taki artystyczny dzień kiedy włosy spinam takim "ślimakiem" i żeby się trzymał przekładam go pędzelkiem. Uwielbiam czuć się pewnie w swoich ubraniach, to daje mi wiarę, że mogę podbić świat. Ostatnio często zakładam na całość luźny, wełniany sweterek bez rękawków, któremu z paska robię kokardę na plecach. Wnętrza na mnie czekają ale ja już się ich nie mogę doczekać. Postanowiłam nawet zaszaleć z paskami w łazience :) choć tylko w wybranych miejscach. Lubię jak jest praktycznie i kolorowo. W Kuchni będą mieszkać się kolory brązu z beżem i z białym, w sypialni niebieski z błękitem, a w pokoju fiolet z krokusem. Do tego naklejki na ściany i będę zadowolona :D Bardzo bym też chciała odnowić regał na książki, który dawno temu zrobił mój tata, a z czasem regał wylądował w piwnicy :( Uwielbiam drewno i zapach ciętego drewna (trocin :P), więc póki co tę potrzebę zaspokajam sklejką ;)

    To się rozpisałam :)
    Pozdrawiam,
    Gosia Hylaszek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypominam, że żeby wziąć udział w konkursie należy polubić profil Na Maszynie na FB :)

      Usuń
    2. Dziękuje :) przeglądam a zapomniałam :)

      Usuń
    3. Gratuluję zdobycia nagrody pocieszenia :) Proszę o kontakt na priv w sprawie wyboru materiałów na woreczek oraz podania adresu wysyłki :) Więcej info tutaj: http://pieknoinspiracji.blogspot.com/2013/04/rozwiazanie-konkursu-z-okazji-100-000.html

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...