Internet jest nieograniczonym workiem, pełnym informacji, inspiracji i wrażeń. Wiele rzeczy mnie zachwyca, inspiruje i chwyta za serce. Niestety nie mogę każdej z tych rzeczy wykorzystać we własnym życiu, bo ileż mieszkań, ubrań, gadżetów czy skoroszytów z wycinkami musiałabym mieć ;) Postanowiłam więc stworzyć zeszyt, w którym mogę zamieszczać wszystko to, co mnie zachwyca i inspiruję. Dorzucam własne projekty, które być może zachwycą kogoś z Was i ktoś będzie miał ochotę go nabyć. Zapraszam :)


5 sierpnia 2013

Zmiany na blogu - przenosiny na nowe witryny

Cześć! Obudziłam się dzisiaj rano i doszłam do wniosku, że pora zrobić krok do przodu, ponieważ zakres tematów tego bloga podchodzi już pod wszystko i nic.

W związku z tym zapraszam na dwa nowe blogi, które w zakresie będą miały kwestie kulinarne (justynkawkuchni.blogspot.com) oraz recycling, DIY i drugie życie rzeczy (recyclingowo.blogspot.com).

Blog pieknoinspiracji.blogspot.com będzie poświęcony urządzaniu wnętrz, stylom w designie, dodatkom do wystroju, recyclingu w urządzaniu przestrzeni oraz DIY wchodzącym w zakres wystroju wnętrz. 

Zapraszam również na www.namaszynie.com, gdzie można zamówić własnoręcznie szyte przeze mnie torby lub wybrać coś indywidualnie dla siebie.  

Działa również już kulinarna strona na FB, na którą serdecznie zapraszam: www.facebook.com/justynkawkuchni. Pozdrawiam!


fot. Justyna Wójcik

2 komentarze:

  1. jak ty to wszystko ogarniasz...? pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z entuzjazmem i pasją ;) tak naprawdę to są może rzeczy codzienne, wrzucam to co w danej chwili zrobiłam, lub mnie pasjonuje - to co przygotowałam na deser, co uszyłam, czy co mój chłopak zmontował z europalet ;) pozdrawiam ciepło :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...