Internet jest nieograniczonym workiem, pełnym informacji, inspiracji i wrażeń. Wiele rzeczy mnie zachwyca, inspiruje i chwyta za serce. Niestety nie mogę każdej z tych rzeczy wykorzystać we własnym życiu, bo ileż mieszkań, ubrań, gadżetów czy skoroszytów z wycinkami musiałabym mieć ;) Postanowiłam więc stworzyć zeszyt, w którym mogę zamieszczać wszystko to, co mnie zachwyca i inspiruję. Dorzucam własne projekty, które być może zachwycą kogoś z Was i ktoś będzie miał ochotę go nabyć. Zapraszam :)


6 listopada 2012

Etykiety na słoiki, propozycje mojego autorstwa :)

Naklejek na słoiki ciąg dalszy :) Wcześniejszy post, zainspirował mnie do stworzenia własnej kolekcji etykiet na przetwory. Jeśli macie ochotę nabyć wydrukowane etykiety na foli samoprzylepnej, wraz z dopasowanymi do nich kapturkami na słoiki zapraszam tutaj. Wystarczy wybrać zestaw lub samemu go skomponować :) Poniżej propozycje, z których można wybierać :)

Wszystkie etykiety, wraz z kapturkami można zamówić tutaj.


Poniższa seria powstała ze skanów rysunków z książki pt: "Wiadomości z botaniki" z roku 1923, wydrukowanej we Lwowie :) Mam nadzieję, że spodobają się Wam tak samo, jak mnie :) Czarne obwódki są jedynie jako znacznik, w którym miejscy równo wyciąć etykietę :) Pierwsze trzy, powstały na bazie koronkowej tkaniny :) Kolejna etykieta to wydruk mojej fotografii, jaką wykonałam na bloga www.justynkawkuchni.blogspot.com :)










I jeszcze na koniec etykieta ślubna :) Zamówieni z kapturkami samej etykiety w ilości 50 i 100 sztuk.




Etykiety prezentują się następująco :)



butelki, do wydrukowania, Dodatki do domu, Domowy recycling i DIY, etykiety na słoiki, Kuchnia, naklejki, owocowe, pobierz, przetwory,
www.justynkawkuchni.blogspot.com


butelki, do wydrukowania, Dodatki do domu, Domowy recycling i DIY, etykiety na słoiki, Kuchnia, naklejki, owocowe, pobierz, przetwory,
fot. Justyna Wójcik

butelki, do wydrukowania, Dodatki do domu, Domowy recycling i DIY, etykiety na słoiki, Kuchnia, naklejki, owocowe, pobierz, przetwory,
fot. Justyna Wójcik


fot. Justyna Wójcik

fot. Justyna Wójcik

fot. Justyna Wójcik

fot. Justyna Wójcik

Jeśli chcecie dowiedzieć się jak zdobić słoiczki i wykonywać własnoręcznie kapturki zapraszam do tutorialu :)



2 komentarze:

  1. Witam, jestem bardzo początkująca w tym temacie, chciałabym się zapytać skąd można wziąć/kupić takie materiały na przykrycie słoików?
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Większość tkanin pochodziła z ikei, ale to było bardzo dawno temu, więc nie wiem, czy nadal są dostępne :)
      pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...